15 Haziran 2016 Çarşamba

TÜRBANLI BACILARIMIZ : ALEVİ DÖLLERİ

      


      Bundan tam beş sene öncesine dayanan hikayemi anlatmak isterim. Bu hikayede ben dershane öğrencisiyim. Beni çok etkilemişti ve aynı zamanda gerçek anlamda da üzülmüştüm.

      Tam beş sene önce Maltepe meydanında olacak olan Kemal Kılıçtaroğlu mitingi için birkaç arkadaş ile birlikte dershaneden erkenden ayrılmıştık. Tabi ki izin vermemişlerdi ama biz yine de erken ayrılmanın bir yolunu bulmuştuk. Neyse çıktık 100 metre yukarıda miting alanı var. Mitinge katıldık, konuşmaları dinledik, türküleri dinledik, her şey güzelce bitti. Arkadaşlarla ayrıldık onlar evine gitti ben de müdavimi olduğum kültür merkezine doğru inmeye koyuldum. Alan ile kültür merkezi arasında 500 metre ya var ya yok. Önümde iki adet türbanlı bacımız yürüyor. İster istemez de kulak misafiri oluyorum. Nasıl giydiriyorlar solculara, nasıl dolmuşlar … Ben de sinirleniyorum ama bir şey de diyemiyorum kadın sonuç olarak(kadın?)! Karşıdan karşıya geçtik hala beraberiz , hala dinliyorum ister istemez! Biri ‘’ Kılıçtaroğlu’nun Alevi dölleri değil mi yapacak bir şey yok hepsi, aynı.’’ dedi. Benim sinir ağlarım gerildi, gerildikçe tek tek kopmaya başladı. Kendimi tutamadım artık, ne diyorsun sen diye bağırdım! Bunlarda ses yok,adımlar hızlandı , ortam gerildi, ben gerginim, ortalıkta ölüm sessizliği var(-.-). Ne saçmalıyorsun sen diye devam ettiriyorum hala. Bunlar da hala ses yok. En son kadınlarla ilgili bir derneğin önünde durdular, sanki konuştuklarını anlatsam kadın derneği bunları mı koruyacak… Asıl kadın derneğinin beni koruması lazım onlardan. Karşılarında dikildim baktım birkaç dakika bunlardan ses soluk çıkmayınca yoluma devam ettim.


     Gerçek anlamda söyledikleri gururuma dokundu, hiçbir şey yapamamak apayrı bir sinir bozucu. Laf ağzımda kaldı gittim kültür merkezimize, diğer Alevi dölleriyle beraber çay içtik. Anlatmayı gerek bile görmedim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Bumerang - Yazarkafe

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

Facebook


Günün Fırsatı

Üye ol

Mail Adresinizi Giriniz :

(Mail aktivasyonunu gerçekleştiriniz.)Delivered by FeedBurner

Popüler Konular

SinsiSanat. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

 
 

Tema Tasarım: Nano Yulianto | CSS3 by David Walsh | Powered by {N}Code | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar